FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vad tycker ni om det senaste i mina kreationer åt en kund:
www.rapidshare.se Håller på att koda ett betalsystem så folk kan tanka ner i mer än 30 kb / sec för andra filer än bilder. Tanken är att man köper 10GB transfer för 10€ t.ex. och då har man full kapacitet från servern, inte n ågra 30kb/sec begränsning. Jag brukar toppa på en 300-500 kb / sec. Höll designen väldigt simpel, onödigt med massa flashig grafik tyckte jag. Den uppfyller ju sitt syfte :-) La även in så att man får kod till forum när man laddar upp en bild. Lite feedback? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Nja, vet inte om det låter intressant som tjänst. För 10GB trafik och det priset kan man nog få ett hyffsat bra och stabilt webbhotell för. Och då kan man använda ftp att ladda upp och på köpet får man mail, möjlighet att ha hemsida mm.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Håller med, med den summan ser jag inte varför man skulle betala det priset för mindre tjänster ?
En ren uploadtjänst ska vara billig, så pass billig att det ska tilltala att lägga saker där istället för webbhotell/server (som troligen 80% av alla WN-medlemmar redan har och rätt många har det i övrigt också). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag tycker sidan såg bra ut.....men
1. Porr reklamen längst ner... ger den några pengar? den sänkte mitt intryck. 2. När man har laddat upp en fil så syndes det inte på ett tydligt sätt var nerladdnings länken var...... 3. Om man laddar upp en .gif fil.... så blir det en bugg. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
rapidshare.de som expanderar i Sverige eller ren rip-off (isåfall en väldigt dålig sådan, rapidshare.de är en superb tjänst)?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
x x x x x for providing
webspace x x x x x Centrering kan vara jobbigt med ord där följdordet är så pass viktigt som i "providing webspace". Du borde enligt mig ändra så att text-raderna börjar lika långt till vänster. Citat:
Priset bör du kanske testa mot målgruppen innan du öppnar tjänsten. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|