FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Var ett tag sedan jag var inne på wn, men nu var det dags igen. Efter c:a 4 månaders programmering, och c:a 5 års erfarenhet är nu en av mina ny sajter strax klar. Communitys finns det hur många som helst på webben, en hel drös oseriösa och fåbesökta, men även en del som har lite fler trafik. Jag sålde min tidigare sajt (www.silverplanet.se) för att ge tid för nya projekt. Däribland detta. Eftersom det finns såpass många ungdomscommunityn och efter att sett hur intresset från de äldre bara vuxit på senare tid så började jag meka ihop en ny sajt, där vuxna människor på ett relativt enkelt sätt kan träffa varandra. "Kontaktannons-portal i communitystil". Ja, det låter kanske lite knasigt, men tro mig - intresset finns och det är stort! Layout och programmerings står jag för, namn och webhotell står du för! För er som är intresserad av att se vad det är som står på spel, så kontakta gärna mig på icq (10522909) eller msn messenger(fjortisprogram,- [email protected]). Kanske kan vi driva det här tillsammans? För är det något jag har lärt mig under tiden som webmaster för silverplanet.se,så är det att med bra resurser så finns det mycket pengar att hämta. Förutom de vanliga community-funktionerna har jag även implenterat: - IM-funktion likt ICQ/MSN - Avancerad Kontaktförmedlingstjänst - Högkvalifikativt forum (likt detta) - Koncentration kring åldrarna 20+ - SMS tjänst m.m Även fast det är en del kvar och betatestnings perioden knappt börjat så anser jag att den som är intresserad att driva detta, gärna får börja föra disskusioner redan idag. Jag hjälper gärna till, om någon står bakom mig. För webhotell, domän och drift-kunskap kommer behövas. Språk: PHP 4.0 Databas: Mysql 4 Webb: HTML/DHTML, FLASH och JS Ps. Inte säker på vart det här inlägget ska postas, så det får bli här. Flytta det om någon moderator anser att det bordes. DS Vänliga hälsningar, Joel (alias sorcer) |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|