FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Nu har jag kört med Logitech's nya blåtands-paket diNovo i två dagar och jag måste säga att detta slår allt annat jag har provat tidigare.
Det har separat numreriskt tangentbord som också kan användas till diverse multimediaprylar så som fjärrkontroll o.s.v. Självklart optisk mus av mycket hög kvalitet och ett tangentbord som är betydligt lägre än normalt, mycket skönt för handlederna när man suttit några timmar. Man kan dessutom ansluta allt möjligt annat kul/nyttigt till den medföljande hubben och vips har man ett litet blåtands nätverk, mobilen inga prolem, den var ansluten på några sekunder. Prislappen ligger på ca 3000.- för hela paketet. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har sett bilder på underverket, den är oerhört snygg. Är den inbyggda displayen så praktisk och programmerbar som den verkar?
Nån gång snart, när jag har mer pengar så..... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
![]() // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
2500 kr gick att komma ner i med frakt ... WN
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
(Halva SIBA går omkring i Rocco Siffredi tröjor nu). ![]() Skall bli kul att höra dina kommetarer om tangentbordet sen när du har fått det. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Skulle gärna vilja veta vad tangentbordet resp. musen har för ungefärlig räckvidd.
Tack. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
// Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
"Bluetooth-enheterna från Logitech fungerar på upp till 10 meters avstånd från den trådlösa Bluetooth-hubben." Logitech WN
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
hög vill-ha-faktor men även har-inte-råd-just-nu-faktor
![]() sjyst att man får blåtand då kan man synka mobilen också ![]() |
|||
![]() |
![]() |