FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej! Under några månader har en ny fotbollssida utvecklats. Sidans målsättning är att erbjuda läsarna exklusiva nyheter och artiklar om svensk och internationell fotboll. Sidans layouts är enkel, men ändå stilren och snygg.
Allting med sidan är klart, men nu söker jag någon som vill driva detta med mig. Hör av Er för mer infomation. // Jesper Skullman. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Ge gärna lite mer information om vad det är för typ av samarbete du efterfrågar osv.
Kanske är intresserad! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Kontakta mig för diskussioner ang. samarbetet!
Det handlar kort och gott om en storsatsande fotbollssida. Söker medarbetare på alla plan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Med tanke på alla andra projekt som gått i graven efter en vecka känns ju detta projekt inte så lovande, eller vad säger du själv JeppeGoal? Aja, lycka till eller nåt, dock tror jag inte det kommer gå vägen alls. Är faktiskt nästan säker på det. Du har en tendens att försöka låta seriös men ack, det är du ju inte i slutändan :unsure:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
HoorayHooray
Huh? Känner vi varann? Vilka projekt tänker du på? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
HoorayHooray
T.ex? By the way, varför gör du en ny användare bara för att skriva i denna tråd? Stå för vem du är i stället. Du gör dig vara till åtlöje. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag skriver inte bara i denna, jag har bara ingen användning utav övriga trådar. Och sluta tala som den trettonåring du är.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
*ironi* |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag är bara nyfiken på fotbollssiten - är den lanserad än?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|