FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Här sitter man med allergi och klådan i ögonen gör att man nästan gråter klockan 23 på kvällen. Ändå har jag varit på wn fyra gånger innan idag men det kan ju vara så att det kommit något viktigt som inte kan vänta tills imorgon (eller inatt). Jag plågar mig frivilligt för wn. Någon som lider av något liknande dilemma?
Kommer vi få se nyhetsartiklar i stil med "Svårt sjuk man drabbad av wn-drogen"?. Vad har du skapat Thomas? Detta är lite överdrivet men jag borde inte sitta framför datorn och det första jag kollar är faktiskt wn :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
jo, wn är på min dagliga surfrunda också. I början gjorde det mycket till att det var så kort domännamn att skriva in som gjorde att man kom tillbaka ofta.
Att köra rss-feed minskar dock rädslan för att missa något... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag börjar nog snart också få den sjukan...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Normalt börjar dagen med lite wn, sen nån gång under dagen, sedan avslutas dagen med wn... Beroende? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
WN beroende är jag absolut.. Kollar in en jädrans massa gånger varje dag
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vem av oss användare av WN är inte drabbade eller kommer inte att bli senare? Jag har varit här ganska länge nu tycker jag själv ibland kommer man på sig med att ha besökt sidan över 20-30 gånger per dag i hopp om att hitta något nytt eller kanske söka svar på en fråga.
WN är en drog precis som alla andra sidor man besöker hela dagarna hundra gånger om, saningen är ju som så. Mvh, Viper |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Har på senaste tiden också blivit lite beroende. Detta tror jag helt och hållet beror på att det är så många smarta människor på detta forumet. Hänger på flera forum, och på alla är det alltid massa idioter, men på WN är det faktiskt fint städat och seriösa människor.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Läser wn ett par gånger om dagen då jag har tid.
wn är ju lätt det roligaste o bästa forum man kan vara på ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Japp tacka alla som gör forumet till vad det är!
Finns väl inget annat som har den härliga seriositeten och generella nivån som WN? Ehh... Hej bröder och systrar ;-)! EDIT// *Oupps, såg att jag varit medlem 1 ÅR nu.. Fyllde igår tydligen.. Fasiken ;-)* |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Är nog så att dem flesta som väl postar hyffsat ofta är här inne X antal gånger om dagen. Själv besöker jag nog wn ett 20tal kanske 50tal gånger om dagen
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|