FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hellu
Här kommer ett mer eller mindre hobbyprojekt som jag gjort för skoj skull. Det handlar om ön där jag, min släkt och bästa polare är uppväxta och vi tillbringar fortfarande ganska mycket av sommrarna där... Har tagit kanske 15-20 timmat allt som allt och jag är helnöjd :P Ligger iaf i toppen i sökmotorerna på relevanta sökord efter två veckor,,, okej, det kanske inte är någon konkurrens ![]() Jaja,, tanken är iaf att presentera ön för turister och andra som är nyfikna på den bohusländska skärgården,,, det bor ca 450 där åretrunt men på sommaren är det ca 1500-2000 på denna lilla ö... adressen är www.knippla.info Det sjukaste är att jag som bor i Sthlm kan bara få max 1 Mbit på bredbandet (det är sant, bor i Huvudsta) medans denna lilla jävla ö som ligger halvvägs till danmark kan få 8 Mbit.. :lol: :lol: :lol: :lol: Hare gött! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
Jag tycker webbsidan är mycket informativ och bra!
Thomas
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Mycket fin, inte för plottrig och med mycket bra information för dem som vill besöka ön. Ren design.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Mycket bra information i en snygg och lättöverskådlig design, bra gjort!
Blir dock lite väl mkt blått efter man varit inne ett tag... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
En till färg skulle inte skada annars gillar jag det mesta!
Försöka dela in menyn med kanske det som har med varann att göra i olika kategorier, exempel: Menyalternativ Menyalternativ Menyalternativ Menyalternativ Menyalternativ Menyalternativ Menyalternativ Menyalternativ Menyalternativ Så blir det ännu lättare att hitta :) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Bra sida. Håller med programmer om menyerna.
Tack för inspirationen ![]() Så en länksida kanske inte vore helt fel för dig (och min sida när/om jag blir klar) där du länkar till sidor av samma slag på nätet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Liten sak, när man klickar på "Kontakta Oss" är popup-fönstret för litet för den information som du har där, vilket inte ser så snyggt ut!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() Tack för synpunkterna, menyn kommer nog göras om ganska snart , blir nog en javameny el liknande... Have a nice weekend! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|