FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Min sida ger mig följande när jag laddar den, uppenbarligen nåt som gått rejält snett!
Nån som känner igen sig i följande: Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/address/public_html/globals.php:42) in /home/address/public_html/components/com_mambelfish/classes/mambelfish.class.php on line 154 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/address/public_html/globals.php:42) in /home/address/public_html/components/com_mambelfish/classes/mambelfish.class.php on line 155 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/address/public_html/globals.php:42) in /home/address/public_html/components/com_mambelfish/classes/mambelfish.class.php on line 156 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/address/public_html/globals.php:42) in /home/address/public_html/includes/mambo.php on line 302 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/address/public_html/globals.php:42) in /home/address/public_html/index.php on line 211 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/address/public_html/globals.php:42) in /home/address/public_html/index.php on line 212 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/address/public_html/globals.php:42) in /home/address/public_html/index.php on line 213 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/address/public_html/globals.php:42) in /home/address/public_html/index.php on line 214 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/address/public_html/globals.php:42) in /home/address/public_html/index.php on line 215 Vad har jag gjort?!!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Du kan inte säga åt PHP att lägga data i HTTP-huvudet efter att HTTP-huvudet är sänt. HTTP-huvudet skickas automatiskt då du gör någon output i PHP vilket hände först på rad 42 i /home/address/public_html/globals.php.
Du bör stänga av så inte webbsurfarna inte ser felmeddelanden. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|