Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Mambo-error-hjälp! :O

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-05-28, 16:46 #1
ZuluCro ZuluCro är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2005
ZuluCro ZuluCro är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2005
Min sida ger mig följande när jag laddar den, uppenbarligen nåt som gått rejält snett!
Nån som känner igen sig i följande:

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/address/public_html/globals.php:42) in /home/address/public_html/components/com_mambelfish/classes/mambelfish.class.php on line 154

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/address/public_html/globals.php:42) in /home/address/public_html/components/com_mambelfish/classes/mambelfish.class.php on line 155

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/address/public_html/globals.php:42) in /home/address/public_html/components/com_mambelfish/classes/mambelfish.class.php on line 156

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/address/public_html/globals.php:42) in /home/address/public_html/includes/mambo.php on line 302

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/address/public_html/globals.php:42) in /home/address/public_html/index.php on line 211

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/address/public_html/globals.php:42) in /home/address/public_html/index.php on line 212

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/address/public_html/globals.php:42) in /home/address/public_html/index.php on line 213

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/address/public_html/globals.php:42) in /home/address/public_html/index.php on line 214

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/address/public_html/globals.php:42) in /home/address/public_html/index.php on line 215

Vad har jag gjort?!!!
ZuluCro är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-05-28, 20:45 #2
kullervos avatar
kullervo kullervo är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Dec 2003
kullervo kullervo är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
kullervos avatar

Reg.datum: Dec 2003
Du kan inte säga åt PHP att lägga data i HTTP-huvudet efter att HTTP-huvudet är sänt. HTTP-huvudet skickas automatiskt då du gör någon output i PHP vilket hände först på rad 42 i /home/address/public_html/globals.php.

Du bör stänga av så inte webbsurfarna inte ser felmeddelanden.
kullervo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:00.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017