Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Söker Dig som kan programmering.

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-04-21, 10:21 #1
creowebs avatar
creoweb creoweb är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Apr 2004
Mycket flitig postare
creowebs avatar

Anställningsform
Skulle vilja komma i kontakt med Dig för programmering för kortare projektanställning.
Är ute efter att projektanställa Dig under kortare perioder för olika projekt i framtiden.

Vill att du ska ha erfarenheter när det gäller att bygga handelsplatser/e-handelslösningar.
I dagsläget gäller det ett projekt på några veckor i första hand. I framtiden med lite tur så kan det även bli mycket större projekt! Vill även nyttja dina kunskaper vid mindre tillfällen. Känns det bra och det fungerar bra mellan oss efter första projektet så fortsätter vi vårt samarbete.

Kunskaper
Du är en hejare på Php, mysql, javascript och även java. Andra meriter värdesätts också.
Du ska också ha de kunskaper att du har en sådan erfarenhet att kunna lösa problem
på bästa tänkbara och smidigaste sätt. Dels för kundens situation/som användare av system och dels för dig som utvecklare. Samtidigt ta egna initiativ på egen hand och avgöra vad som är den bästa lösningen. Även kunna skriva en dokumentation om ett system.

Din situation
Du är kanske arbetslös men huvudsakligen att du har en massa tid över som du inte vet vad du ska göra med.

Du som person
Personlighet och att du är lojal och som jag kan lita på, är något jag värdesätter oerhört mycket! Du ska också känna stort ansvar för det du gör och verkligen engagera dig till 100 % och kan påbörja ett projekt och avsluta det inom de tidsramar som är uppsatta och kan arbeta på ett effektivt sätt. Värdesätter att det arbete du gör är av god kvalitet, med andra ord, att det är driftsäkra system. Bra om du intresserar dig om vad som händer på marknaden också, när nya tekniker blir aktuella.
Värdesätter också där vi kan ge och ta från båda parter.

Din geografiska situation
Eftersom det går att kommunicera mycket via mail och msn så ser jag inga problem i att du bor en bra bit ifrån mig. Har tidigare drivet projekt på distans som har fungerat mycket bra.

Referenser
Vill att du har lite referenser som du kan visa. Likaså en personlig referens är alltid ett plus som du kanske har samarbetat med innan.
Motivera gärna varför du skulle vara lämplig, en kort presentation dessutom om dig själv är alltid trevligt.

Lön
Löneanspråk är något vi tillsammans diskuterar tillsammans, självklart efter vad som är relevant och marknadsmässigt för det som ska utföras..

Välkommen att höra av dig!

Hälsningar
Jonas Pettersson
Webbyrå Creo
www.creo.se
E-post: [email protected]
Tele: 0480 40 38 39 Mobil: 0762 48 25 25
creoweb är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-04-21, 22:17 #2
creowebs avatar
Mycket flitig postare

Mycket flitig postare
creowebs avatar

Tillägg.
Dessutom, kunna uppskatta projekt om hur lång tid det tar att utföra dessa. Eftersom större projekt oftast enligt en kravspec. innefattar ett fast pris till kund.

/Jonas
creoweb är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:26.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017