FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
... till att göra en design till sidan AlltOmNewYork.se
En sida som skall handla om NewYork. Hur man kommer dit, var man ska bo, var man ska äta, shoppa, och massa andra tips. Jag har ingen riktig klar bild av hur sidan skall se ut men jag har några önskemål: Jag vill ha en mall med förstasidan och meny till vänster till ca 10 st undersidor som jag sedan ska kunna fylla med innehåll. Jag vill att sidan skall ha ganska mycket grafik men ändå stilren och vara relativt snabbladdad. Jag hade tänkt mig att sidan skall ha nån slags "newyork-känsla"... hmm... ja svårt att förklara, men mycket grafik från newyork i alla fall som smälter in bra på sidan. Jag har en massa bilder från newyork ( http://www.bond.nu/nyc ) som man kan använda sig av. Jag hade t.ex. tänkt mig ha en logo överst med NYC-skyline som ligger på alla sidor och sedan att alla undersidor dessutom ska ha sin egna newyork-grafik. Sidan skall gå att sökoptimera så trots grafik skall det ändå främst användas text till t.ex. knappar/menyer. Nån som har en vision eller känner på sig att han vill ta sig ann detta? Skicka meritlista och kostandsförslag så får vi se vad vi kan komma överens om. |
||
![]() |
![]() |
|
|