FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Domänen vetenskapsnytt.com säljes till högstbjudande via MissDomain. Jag har ingen statistik på typeins eller något annat som förmodligen skulle berätta mer om domänens tekniska värde.
Jag har aldrig sålt en domän i hela mitt liv, så detta blir min första försäljning eftersom det redan finns ett bud. Jag satte upp det på MissDomain bara för att ta min försäljningsoskuld. Har samtidigt en fråga: vad händer sen (typ)? Är det något man måste tänka på när man skriver över domänen till köparen? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Var det någon här som köpte domänen i fråga? Först skickar MissDomain en specifikation till mig där de växlar €50 till 0 svenska kronor. Jag mailar, får inte svar. Någon vecka därefter kommer en ny specifikation. Sedan kom det någon informationmail om vad som händer härnäst, men jag undrar om inte det har blivit något systemfel igen hos dem för det här går verkligen slött.
Vill bara klargöra att jag är vid liv och väntar på ditt drag just nu. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Oh yeah... om du ågrat dig så är det inget större fara, det är bara till att säga till så att jag kan försöka sälja det till någon annan.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Jodå,
Jag köpte domänen, och har också betalat för den. Varför det inte händer mer, vet jag inte. Men jag har gjort mitt om man säger så. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Citat:
|