FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Såg att google adwords kör reklam på Sv d.se, 500kr i start bidrag för nya användare.
Länk för er som är sugna. http://services.google.com/marketing.../se-oa-awo-svd |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Vet du något om tidsbegränsningen på erbjudandet? Alltså om man anmäler sig nu, när måste man senast förbruka dessa 500 kr?
/Bengt
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
En annan fråga, det vart nåt liknande i vintras där många av oss utnyttjade den möjligheten. Får man använda den nu även om man gjort det då?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
ja, jag kan läsa :) Men jag var inte ny förra gången heller och fick rabattkuppongen...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Känns inte som man kan förlora nått på att testa :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jag tror att du får en kod du ska ange i ditt konto, denna kod brukar gälla en månad. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Mvh, Jonas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
Jag har kört det här innan, det funkar jättebra med nytt konto. Det kostar dock 50 att gå med i adwords, fast dom dras från krediten.
Det är bara att passa på.. kostar inget att ha adwords "liggande" heller, dom debiterar ditt kreditkort en gång i månaden om det blivit mer än 70-90 pix nånstans tror jag. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|