Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

del 2 av "Prisagents-bygge söker byggfirma.."

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-04-11, 11:52 #1
macaronii macaronii är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2005
macaronii macaronii är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2005
Hej.

Jag skrev tidigare ang. ett nybygge av en prisagent. Jag tackar alla för svaren och Ni som varit i kontakt med mig tidigare blir tillsänta en mer detaljerad beskrivning.

Men än så läge är vi inte klara i valet av rätt firma/person/personer, så nu postar jag ytterligare ett meddelande.
Alltså:

Firma med mycket begränsad kunskap om programmering och webb-utveckling, med inriktning av marknadsföring och försäljning, skall starta ett projekt av en prisagent. Nu söker vi rätt personer för att utveckla den tekniska biten o dyl.

Prisagentens omfattning anses vara av större omfattning och kräver spetskompetens inom agent-teknik.

Vi söker nu webb firmor, programmerare etc som tror sig ha rätt kunskap och kapacitet för att åtaga sig detta projekt.

Mer detaljerad beskrivning finns att mottaga då vi fått svar och Ni motsvarar vår önskade kontakt.

Vad kan Ni erbjuda?

Börja med att skicka Er beskrivning av vilka möjligheter vi har i ev. samarbete med Er, I vilka områden Ni besitter kunskap. Och vilka möjligheter och vilken kapacitet Ni kan erbjuda till detta projekt.

Alla serösa förfrågningar får svar.

Med vänlig hälsning

Edit: Namn och domän bortediterad på begäran.
macaronii är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:45.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017