FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej!
Jag har läst så mycket lovord och goda visor om googles adsense här på forumet så jag slängde upp en 728x90 leaderboard på mobajl.se mest för kul. Det är alltså fyra stycken google annonser till höger på några undersidor. Jag vet att resultatet inte går att mäta på en sånhär kort tid men det är ändå för mig väldigt förvånande då CTR ligger på uppemot 4-5%. Är detta normalt? Sidan i sig har inte mer än högst ett par hundra unika per dag (om äns det). Jag testar alltså bara det andra har sagt varit det bästa och hur väl det betalar sig och har/hade alltså inga planer på att tjäna några större pengar på det. [edit] Tagit bort bild p.g.a någons påpekande om policy :unsure: [/edit] /Joel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Du har sjukt bra ctr hehe min ligger på ungefär 0.7% :P och sidvisningar ligger på runt 25000 - 30000.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Skulle vara kul att se hur WN's adsense ctr/statistik ser ut ^^
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det där är väldigt olika mellan olika sidor, jag har flera sidor med högre ctr än så där..
Adsense rockar, det är svårt att bortse från, har man en generell sida är det vägen att gå.. Föresten, ta och läs adsenses policys ang. vad man får och inte får berätta om sina siffror.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
Svara |