FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Har känt av en mycket stor nedgång den senaste veckan vad gäller besök och annonsintäckter.
Är det fler som har känt av detta eller är jag helt ensam? Ligger på 1/3 av min vanliga nivå :unsure: Bör ha och göra med att det har varit påsk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Helger är alltid kassa för mig men det har förstärkts med helgdagarna kan jag se på statistiken.
Fattar inte vad folk gör på långfredag om de inte sitter och surfar? :) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Hoppas verkligen att trenden vänder uppåt snart, annars blir det inte kul. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det beror inte på att du får mindre besökare från google då? Google har ju gjort ganska stora förändringar senaste veckan och det verkar som dom kommer fortsätta ett par dagar till, otroligt stor aktivitet på googlebot iaf på mina sidor.
//Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
har haft väldigt få besök och dålig försäljning sen i skärtorsdags, men allt verkar komma igen idag, närmar sig försäljningsrekord för i år idag...så man får la hoppas :)
vi ökar iofs omsättningen ganska mycket varje vecka nu när sommarn närmar sig, så de kan ju bero lite på de med! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Mellan måndag förra veckan och i söndags hade jag ca bara 1/7 så många beställningar som normalt
![]() Iofs tror jag det beror på att halva veckan var innan lönen och halva semester. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Pluto står i konjunktion med månen, webbhandel går dåligt då.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Själv har jag haft en markant ökning av besök de senaste dagarna, men så har jag ju högsäsong under april/maj så det kanske är det som har startat.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Här är det också en stor ökning de senaste 2 dagarna.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
några förändringar som du vet något om? vad är det som har ändrats? Känns jobbigt att göra om alla sidor :huh: |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|