FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nu om 25 minuter är det HippHipp på SVT2, 20:00 då altså. Det är deras teaterföreställning (paw-riktigt) som ska sändas, jag såg den live, och den är verkligen bra. Något jag rekomenderar, har hört att endel material ska vara nytt nu inför tv-versionen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Svenska för nybörjare var ju superkul: brännboll = burning balls ;)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tyckte att scenen med korsordet var grymt kul.... :D
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tyckte det blev för mycket av det hela på något sätt...... Tidigare material man sett på Tv har varit av betydligt bättre kvalité tycker jag.
Men det är min uppfattning det. /Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tyckte det va rroligt dem första 30-40 minuterna men sen blev det bara för mycket.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Älskar verkligen den serien och har sett om den ett tio-tal gånger på dvd, men live showen igår blev bara för mycket och funkade inte riktigt lika bra. Gav upp efter halva..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag njöt varje minut av programmet. Kajan och Ithzak(stavning?) är bara för underbara. Synd att man aldrig masade sig iväg och såg föreställningen live.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag blev riktigt besviken faktiskt.
Efter att ha njutit av Hipp Hipp på både TV och DVD förväntade jag mig betydligt mer än buskis där karaktärerna jagade varandra runt runt på scenen. Kändes som ett steg tillbaka till deras studentikosa tid. Hipp Hipp var mycket bättre i vanligt TV-format där olika miljöer och ett lugnare tempo framhäver karaktärerna på ett helt annat sätt. Melodikrysset var dock roligare igår! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Håller med, men formatet är ju mer anpassat för att vara där och se det live än att se det på tv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det var helt annorlunda när man såg det live, blev väl helt annan stämmning, när man var där, fast ganska mycket material var nytt nu, var mycket stressigare denna gången än när jag säg den live. Läste i morgontidningen för någon månadsen att de skulle göra en ny tvserie, fast den skulle inte vara utformad som sesång 1 och 2, utan på något annat sätt.. vet inte riktigt hur eller om det ska bli av, men.. =)
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|