FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Spakade ett litet test med min hand här som splash page.
Själv tyckte jag det blir lite små tufft, men känner att det inte riktigt stämmer. Vad tycker ni? Skriv gärna exakt vad ni tänkt er ifall något borde ändras, läggas till. link: http://www.eurox.se/test/index.php |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Fattar inte så mycket? Snoppar och händer? Länkar som inte leder någon vart... ?
vad har sidan för syfte? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
I detta fall tänkte jag mig mer handen (splash page/enter sida) ..
Vad som borde ändras med själva bilden för att få en bättre look, om något. (ignorera snopp om det nu tar effekt på din tanke om bilden) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
jag fattar inte, jag klickar på bilden men kommer ingenvart -- det händer inge och bilden är ju en vanlig jpg-bild.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tycker att "splashen" va snygg, meningen med "splashen" är är att det ska vara en välkomstsida.
Kanske ska du ta bort snoppen och lgga till namnet på sidan (om den nu inte heter snopp.se eller ngt liknande) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Givetvis, nu skrev jag bara något i detta fall förr att testa texten.
Hamen om ingen har något att klaga över bilden så ändrar jag ingeting där då. Saint: Det är just bilden där som jag vill ha lite feedback på. En splash page brukar inte bestå av så mycket mer än någon bild/bg/flash. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
I sånt fall så var handen snygg, men frågan är väl om den passar med det kommande innehållet på sidan?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
hade tänkt att basera loggan på något likvärdigt till hand.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
det är en väldigt vacker splashscreen, skulle inte vara fel med lite simpla 2d effekter i ps.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Biter du på naglarna? ;)
|