FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Skulle vara kul att höra vad ni tycker om vår nya prisagent på www.nordichardware.se och då menar jag inte att jag önskar svar som mer företag behövs
![]() http://www.nordichardware.se/prislistan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Tycker det verkar bra och överskådligt men är lite tveksam till om det är så bra att endast visa två olika säljare för varje produkt. Ofta när jag gör mina inköp är jag intresserad av att se vilka säljare som säljer produkten och är kanske beredd att betala lite mer för den för att få handla hos "rätt säljare". Detta beror då givetvis på hur mycket som skiljer, men det är ju då också något som skulle åskådliggöras i översikten.
En funktion som skulle vara trevligt är om man hade rubriker för kolumnerna, t.ex. Produkt / Pris / Säljare och då kunde klicka på respektive för att sortera om dem med avseende på detta. Finns ju många prisguider numera och kan nog vara ganska svårt att få användare om man inte nischar sig mer. Hoppas själv på att få färdigt mitt planerade projekt under prisguide.se / prisguiden.se ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Den visar inte bara de 2 billigaste utan då var det nog bara att det fanns bara 2 företag med just den produkten. Jag kollade vissa produkter och fick upp 8 st olika företag och priserna.
Sen besökarna är inget större problem då vi tidigare haft en mycket välbesökt prisguide och dessutom ligger den under nordichardware. Tack för tiden det tar att ge feedback annars då det oftast är oerhörd viktig information. Och lycka till med ditt projekt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Vet inte riktigt om det är jag som missuppfattar upplägget isåfall. Jag kan endast se en produkt i taget och där kan jag bara se ett företag som är "Billigast" och ett annat som är "Näst billigast" i kolumnen bredvid? I själva listan verkar samtliga produkter vara unika?
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
ah nu förstår jag vad du menar
![]() Japp så där direkt ser du de två billigaste men klickar du på produkten ser du alla som säljer den. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Kanske kunde vara idé med någon liten icon till vänster om produktnamnet som gör att man förstår att det finns mer där under.. Fast å andra sidan blir det kanske plottrigt då. Men nåja, verkar schysst med stapeldiagram för prisutvecklingen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Bland tft-skärmar bör du lägga till en kategori för 23, och 24-tumsskärmar, eftersom dessa kommer bli omåttligt populära det närmsta året.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
koala: tackar för tipset. Vi jobbar hela tiden på att täcka så många produkter som möjligt. Nya företag poppar in titt som tätt nu så nu börjar det hända saker
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|