FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag håller på startar upp, började i måndags och har kommit en ganska bra bit!
Säg va ni tycker om den: PS: Ignorera meddelandet som poppar upp! Det försvinner imorgon ![]() LÄNK! http://www.streetball.se/test/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
OT!
Vad tycks? Jag tycker att det känns som om du är på WN för en enda sak, och det är att göra reklam för dig själv och dina tjänster, förra spamvågen hamnade i papperskorgen alla tre försöken. Nytt försök idag med att svara på så många trådar som möjligt på så kort tid som möjligt så att du skulle kunna få status att få med en länk i ditt inlägg till dig själv. Hoppas att fler än jag ser dessa genomskinliga försök att rida på WN's duktiga och aktiva medlemmar utan att lyfta ett finger själv. För att få status/bli aktad på WN handlar det inte om kvantitet utan om kvalitet. (Kanske överreagerar jag, känns bara så fuckat med denna typ av tråd!) Gonatt // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
mats vad är "FEEDBACK"? man gör en sak, o förväntar sig att någon skriver något om d, t ex förbättra det o det, jag fick ett pm om något som en viss person vill je skulle förbättra. jag höll med personen. men skojar du eller? haha vad annars är feedback? feedback är inte bara sånt man kan ge på bilder och konst, man kan ge feedback på hela sidor oxo.
för det andra om jag ny ville göra reklam, den va riktigt långsökt. varför skulle jag göra reklam för en sida som är tom? bara massa bilder, ingen text, ingen info. reklam gör man för att få kunder. sådan kräver info, där fanns ingen info. wow reaktioner, sheeeeeeet om d känns "fuckat" med den här typen av tråd, dvs feedback trådar, ta då bort feedback från forumet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
1. Kommer inte åt sidan så jag kan inte ge "feedback" på någonting.
2. Häftigt språk du använder. Om jag var du skulle jag försöka försvara mig själv istället för att skriva ett sådant väldigt moget svar som du gjorde. Har man nu gjort ett försök och inte lyckats 3 gånger tidigare är det ganska självklart att du väcker misstankar hos andra människor här i forumet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag kan inte hjälpa det, men när någon struntar i gramatiska regler så får jag en känsla av att dom är oseriösa. Det är okej att strunta i stor bokstav, eller göra komma istället för punkt etc. ibland, men gör man det till en regel så blir det irriterande.
Chat-förkortingar som "d" istället för "det" funkar på MSN, men det passar mindre bra här. Citat:
För övrigt, din som du anget i profilen ligger nere AlphaVoidStudios. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Länk till mitt förslag: http://img62.exs.cx/img62/6962/steetball2fe.jpg |