FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Trisslotter, bingolotter, aktier, poker, roulette och allt vad det heter.
Vad har du vunnit som mest och på vad? Jag är ingen spelmänniska, så jag börjar lågt å säger: Bingolotto 5000 kr En polare vann 200'tkr på en pokerturnering i höstas ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
stoppade in 1000 kr på ladbrokes. Gick upp till 1000 dollar på en dag. Förlorade allt på nästa dag
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
1700kr på blackjack :/
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hum, 3000-4000 som mest på en gång/kväll. Hur mycket har ni förlorat som mest? =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Banned
|
runt 22 000:- på blackjack...Nästa dag brände jag allt
![]() Kändes hyfsat surt... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det verkar vara standard. Vinner man så förlorar man sedan allt och lite till. Det har hänt mig också.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Första jobbet efter skolan, och där arbetade en man som spelade på hästar. Han kunde allt, han hade mängder med böcker och allt möjligt liggandes överallt vid sin plats på jobbet. Frågade nån dag om det här med att spela på hästar, och om det gav något.. Han berättade vitt och brett om hur mycket han hade vunnit genom åren. "Då vann jag 65000" osv... Han pratade bara om hur mycket han vann. Jag sa typ "wow" och sen frågade: "Hur mycket har du satsat genom åren då?" och då dog diskussionen...
I det ögonblicket lärde jag mig att alla storspelare pratar bara om hur mycket de har vunnit, aldrig hur mycket de har satsat (läs: förlorat).... personlig erfarenhet av vinst: spelar i princip nästan aldrig, men har väl vunnit några mindre Trissvinster och sånt... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Bortser man alltså från det, så har jag spelat lite på hästar (hade ett "system" ett tag för 6-7 år sedan) och det var nog hyfsat, för jag gick ungefär jämnt upp.. Vann några tusenlappar en gång på stryktips. Var säkert back totalt dock på det. Spelar inte alls numera. Om man inte räknar aktier! B) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|