FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Mycket off-topic men tänkte ni andra kunde få dra på smilbanden lite också
![]() Satt och pratade i telefon tidigare, som vanligt gör man lite annat samtidigt men kanske inte till 100% kontroll Medan jag pratade i telefon tog jag en ny dvd-skiva och laddade i brännaren och började bränna. Tog knapp ett par sekunder så hängde sig programmet "bla bla åtgärd, programmet avslutas" Tänkte inte mer på det förrän jag skulle ta ut skivan och kasta, då den antagligen var förstörd, fick fasen inte upp brännaren. Sneglade lite på min "spindle" (som för övrigt var nyöppnad) och kom fram till att den skiva jag satt i brännaren, var den översta plastskivan, som är helt igenomskinlig. Brännaren hittas inte längre av datorn, den lyser men vägrar reagera på knapptryckning i fronten... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
Foto önskas när du får upp den ;) haha
Thomas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
haha :D
Jag har själv bråkat med de där plastskivorna, skulle ta med mig en skiva någonstans och bränna där, men upptäckte att jag hade fått med mig den där jobbiga plastskivan :). Ibland har man tankarna på annat håll helt enkelt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Om vi hade varit i USA, så hade du iaf kunnat stämma tillverkaren av DVD-r skivor, för att de säljer DVD-skivor, som förstör brännaren. :P
Synd att vi inte gör det... eller? :huh: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hehe! Har du fortfarande inte fått upp den? Brukar ju gå att typ "veckla" ut ett gem och peta in i ett litet hål i fronten för att tvinga ut släden.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Banned
|
Min erfarenhet utav det där är att brännaren är paj =)
En polare lyckades lägga in 2 skivor (1 plast och 1 vanlig) och den gick i sönder... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Dock har jag inte gjort det ännu eftersom jag har som vana att slänga plastskivorna och lägga felbrända skivor istället som jag dragit svarta streck på ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Nu vet vi varför de har dem där plastskivorna ;D
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Och Google-reklamen här nedanför gör reklam för skivor när det egentligen är en ny brännare du behöver.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|