FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Fråga till ägarna över network.nu men säkert intressant för alla andra.
Hur går det med någon huvudsida? Är den på väg eller? Efter en aktiv start i forumet värkar alla diskusioner ha dött :huh:. Vore kul att veta hur det går och även om man kan hjälpa till med något... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Administratör
|
Håll ut
![]()
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
VIP
|
Ja även jag ser fram emot att sidan kommer. Spännande värre.
Skrik om ni behöver hjälp med nåt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Administratör
|
Iden jag har är att ha ett länkarkiv till bra sidor för webmasters och då menar jag få men BRA + att medlemar som är duktiga skall kunna posta nyheter i en underavdelning till detta forum där rubriken och brödtexten publiseras på indexsidan.
Länkarkiver tänkte jag vi skulle bygga tillsammans via mjukvaran DirAdmin (kolla sport.nu) som Silon programmerat. Nyheterna, funktionen och vem som får posta till den är kvar att lösa. Har fått endel klagomål till min PM box att nivån har fallit en aning på forumet, jag kan ta på mej det för senaste veckan har jag inte haft tid att vara här, jobbar heltid på ett byggföretag och tiden som blir över utövar jag min hobby som så många andra webmaster :/ Den enkla lösningen jag ser på hur vi skall lösa kvalitetsproblemet är att vi postar inget om vi inte har nåt bra att säga plus att jag och Cerbus helt sonika raderar meddelande som inte hör hit!? Kommentera gärna publikt och inte via PM. Admin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Efter att ha läst admins inlägg måste jag säga att jag är lite besviken.
![]() Hade faktsikt hoppats på mer av network.nu :-( |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
Ser gärna att du utvecklar din kritik lite, så det är lättare för mej att förstå varför jag får den, och dessutom ger det mej en chans tillmötes gå behovet. Är det däremot så att du vill ha network.nu till ett "kolla min sida" forum så finns det massor med länkar jag kan skicka till dej. Admin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Ser gärna att du utvecklar din kritik lite, så det är lättare för mej att förstå varför jag får den, och dessutom ger det mej en chans tillmötes gå behovet. Är det däremot så att du vill ha network.nu till ett "kolla min sida" forum så finns det massor med länkar jag kan skicka till dej. Admin[/b][/quote] Jag hade hoppats på att network.nu skulle starta ett starkt nätverk mellan svenska seriösa webmasters. Att vi tillsammans kan starta en gemensam annonseringstjänst som vänder sig till företag utan att någon mellanhand som tar ut det mesta av vinsten. Dela in intresserade webmasters sidor i kategorier där företag enkelt kan välja vilka sidor de vill annonsera på skapligt billigt. Om network.nu bara ska förmedla kontakten eller även bygga något system för annonsering/betallning är en annan fråga. Själv är jag sugen ett länkbyte system så man (via javascript eller något annat) inför en dropdown meny på sin hemsida. Sedan om man gör ett länkbyte med någon annan medlem här så uppdateras den automatiskt. Gjärna ska det bara behövas ett klick för att ansöka om länkbyte med en medlem. Användarvänlighet... Sedan skulle ett artikelarkiv(med artiklar om; annonsering, marknadsföring och server-lösningar!) inte vara helt fel. Och en svart lista(där man kan svartlista webbsidor, personer, webbhotell företag ect) skulle även vara bra. Jag bollar bara med ideer, är ganska trött och efter några timmars sömn kanske hälften av dessa förslag värkar helt meningslösa! ![]() Men, nu så värkar det mest bli ett..... forum. :huh: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||||
|
|||||
Administratör
|
Citat:
Citat:
Citat: