FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har ett antal domäner parkerade på Sedo. Inget som jag blir rik på precis... Men, jag har märkt att besöken till de parkerade domänerna i princip upphör vid ett-tiden på natten för att sedan ta fart igen vid sex-tiden på morgonen. Någon annan som har märkt samma fenomen med parkerade domäner på Sedo?
Många av mina namn är internationella domäner (.com) på engelska så en viss trafik borde egentligen vara på natten när USA-folket är vakna och surfar runt. Hmm... blir inte riktigt klok på detta. Någon som vet? Mvh /stefan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Jag får knappt några intäckter mellan 24.00 och 08.00... Trots att mer än 50% av min trafik kommer från USA |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Man skriver ett script som kollar det med regelbundna interval och sparar i en databas såklart!
PS. För 1200:-/timmen svarar jag på frågor och modiferar ovan nämnda kod. DS. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() fast grazzys lösning e nog mer effektiv ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag som hade fått för mig att statistiken bara uppdaterades lite oregelbundet ett par gånger per dygn... Den uppdateras alltså utan fördröjning?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Kan bero på att endel bara kör adsens under vissa tiden på dygnet eller att de besökare du får inte kommer ifrån usa utan ifrån europa. Sen när vi sover på denna sidan atlanten så slutar besökarna komma eftersom du blir utbudad på usa-marknaden? Bara en tanke.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||