FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vilka bra och billiga program finns i denna genre?
SPCS är för dyrt med både fakturering, mallar och bokföring tycker min chef. Helst ett program som löser alltihop och kan byggas ut. Tar tacksamt emot tips på länkar förslag mm. Chefen vill ha igång det hela fullt funktionellt relativt snart. ![]() Kommer posta här nedan vad jag hittar efter hand. Hoppas fler postar också! Tack på förhand. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ligger inte SPCS-paket som klarar detta runt 5 000 kr, vad är det för verksamhet som inte har råd med det?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Vill också påpeka att SPCS ger dig ganska mycket saker "på köpet" i den där slanten som du oftast inte tänker på.
T.ex. kan du i 95% av alla fall ta en export ur SPCS och skicka den till din revisor vid bokslut. Räkna på hur mycket du sparar isåfall också (för mig handlar det om en stor summa). Dessutom är SPCS lättjobbat och förståeligt och dom flesta i Sverige som kan bokföring har vid något tillfälle jobbat med SPCS. Säger inte att andra lösningar är dåliga i och med detta uttalandet, men jag personligen är glad jag kör SPCS. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|