FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Undrar om någon av er ibland skriver ut fakturor på förtryckta brevark med post/bankgiroinbetalningskort i botten? Eller kanske direkt på giroinbetalningspapper som sitter ihop 3 per ark.
Vilka program använder ni då? Behövs specialprogram till detta? Tittade lite i BL Administration men hittar inget där...Hur är det med SPCS? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vi har ett egenutvecklat system som stöder detta. Jag tycker att exempelvis SPCS borde ha stöda denna typ av utskrifter, men om det finns några färdigar mallar har jag ingen aning om. Maila SPCS och fråga?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Det verkar som deras kundsupport inte bryr sig så mycket om de som inte än är befintliga kunder. Skickade en förfrågan för en vecka sedan, men inget svar har jag fått än tyvärr.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det går att bygga egna mallar i SPCS.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Det låter ju bra, dock borde det egentligen vara standard, då dessa förtryckta blanketter är ganska så vanliga ju.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Fick en svar från BL och tydligen har BL Administration stöd för detta! Mallarna finns enkelt att välja i en meny!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
SPCS har en inbyggd mall från början. Den heter BLK12-MLL. Den är gjord för A4 med postfgirotalong längst ned.
Jag gjorde en egen variant åt ett företag som hade färglaser och skrev ut den direkt på ett vanligt A4, funkade riktigt bra faktiskt... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|