FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det går inte logga in på FTP idag, fler som har samma problem? Samma sak med Loopia kundzoon, tycker man kan skicka ut ett meddelande om det ifall det tar sån tid.. :angry:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Guest
|
Jag kan inte heller logga in och nyheterna är för närvarande avstängda.
|
||
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har inga problem med FTP:n - fungerar som vanligt. Däremot är både kundzonen och domänsök nere.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har varken kommit in i kundzonen eller via ftp.....
och vi som håller på att bygga e-handel...... Ja ja, hoppas det ordnar sig snart. Är inte likt Loopia detta, har jag inte varit med om förut. Så, ingen kritik från min sida iaf. men visst känns det frustrerande... :-) /Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ja, nån form av meddelande på deras hemsida tycker jag att de borde kunna klämma fram. Kommer själv inte in på varken ftp eller admin. Egna 404-felmeddelanden verkar inte heller funka av nån anledning.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Det är säkert tillfälligt! Allt kan ju hända med servrar och datorer, det vet ni väl? :lol:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Samma sak gäller med statistiken (awstats), den uppdaterades senast kl. 08:40 för mig.
Ja, jag håller med er andra om att det inte borde vara helt svårt att meddela vad som orsakar dessa störningar, då Loopias hemsida fortfarande ligger uppe. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Robert! Vänta bara tills den kommer igång på riktigt
![]() Jag vet inte vart den kommer ifrån, förmodligen från det stora internettet :lol:, men visst é den fräck! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hmm, jag vill komma in på kundzonen.
|
||