FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Gick till butiken och skulle hämta ut min kopia utav WOW idag. Sicken kö det var cirka 30minuters kö.
Dom har ju verkligen löst problemet med piratkopiering utav spelet iallefall. Ingen här på WN som ska lira det? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Hehe det är klart. Risken är ju att börjar man spela så är man fast. Själv har jag avbokat allt i en vecka för att bara spela.
/ Tommy |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nope, men jag har en klasskompis som skolkar hela dagarna för att han suttit å spelat det(beta) på nätterna så nått speciellt måste ju spelet ha tydligen
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag som inte är en inbiten gamer längre... Vill någon förklara för mig vad som är så speciellt med World of Warcraft? Helt plötsligt är det en världsnyhet när ett datorspel släpps. Varför denna uppståndelse?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja du. Blizzard har ju alltid gjort stora spel. Diablo 2 osv. Och nu kommer världens största onlinespel som dessutom bygger på Warcraft.
Världen är altså enorm. säg att det tar en vecka att korsa hela världen om man går dygnet runt. Så det som är speciellt med det är att det är så enormt stort. Sen är det ett väldigt bra spel med. Folk betalade för att få beta konton ![]() Du kan ju läsa om det på www.worldofwarcraft.com |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Verkar riktigt coolt, tiden finns dock inte
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag var nog den ende som övergav spelet efter en veckas betatestande eftersom jag helt enkelt inte tyckte att det var bra eller kul.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag och flickvännen spelar det
![]() Är på ravencrest servern |