FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Nu säljer www.crystone.se .se-domäner för 120 kr + moms.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ska de fajtas med Loopia om uppmärksamheten...?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ja, men tyvärr tror jag inte de får samma uppmärksamhet av IDG.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
någon som provat (deras gränssnitt/snabbhet)?
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Nu medan Loopia är otillgängligt kanske Crystone kan vara ett bra alternativ. Är det verkligen ingen som har hunnit prova dem än för domänregistrering i samband med det här erbjudandet?
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har provat Crystone för några år sedan. Jag har bara lovord om dem från den tiden.
Den erfarenhet jag har av dem är de har haft den mest kompetenta och trevliga personal jag har haft att göra med bland de webbhotell jag har haft att göra med. Hur de är i dagsläget kan jag dock inte säga. Jag kan dock minnas att de strulade med MX-pekaren för en domän en gång. Men det berodde nog på strul hos det webbhotell eposten var flyttad till. En nackdel i dagsläget, ser jag dock i att de har blivit uppköpt av en större aktör. De har nyligen gjort om sina webbpaket och det till det sämre i mina ögon sett. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Hej, jag är ny här.
|
"De har nyligen gjort om sina webbpaket och det till det sämre i mina ögon sett. "
Hur har deras paket förändrats? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|