FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej
Jag hade tänkt bygga ut sidan lankar.se så att jag ska kunna få bättre admin system plus att jag vill att dom som annonserar ska kunna ha en admin sida mm. Detta är ju inte så svårt men du ska även kunna lägga till kortbetalning, göra ett sådant script som typ används på pricerunner där man kan spåra sidornas produkter mm. Och du ska kunna det mästa inom asp vill säga plus att du ska ha gott om tid. Skicka pm med något som du har kodat så att jag kan se någorlunda hur bra du är. Ett måste är att du ska ha f-skatt. mvh/Tomas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vilken ersättning är det vi talar om?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
ja säg pris till mig.
Och om jag är nöjd så kommer det säkert mer jobb längre fram. Jo så att man kan söka efter priser,produkter mm som om jag skulle vilja att dom annonserade sidornas produkter finns med och inte bara hemsidan. Fråga igen om det fortfarande är otydligt. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|