FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Surftown suger...fet. De flesta sidor som har surftown ligger nere. Utan deras egen surftown.se
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kan inte göra mer än att hålla med.
Blev kund hos dom i september förra året och var de första månaderna mycket nöjd med hastighet och funktionalitet. Men i December började allt gå långsammare och långsammare, deras MySQL server klarade inte av all trafik, talade med dom om detta och det dröjde ända tills den 1/3 innan de uppgraderade servrarna så det flöt på bra igen. Nu är de stolta över att stödja Mambo CMS på Surftown, men de verkar inte ha tänkt på att det kommer skapa ännu mer tryck på MySQL-servrar och det börjar nu gå långsammare igen. Igår var allting i stort sett nere, fick svar på danska om att de arbetade på det. Näe, jag har tröttnat, i nästa vecka får jag tillgång till dedikerad server, så det blir till att lära sig konfigurera Apache, MySQL och annat nu, sen flyttar jag över min domän dit. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Detta har tagits upp på varenda forum på nätet. Hur har ni kunnat missa detta? Det finns en diskussion om Surftown, B-One m.fl. i var och varannat hörn numera. Tveksam till att det behövs en diskussion till. :)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Håller med Sigurd! Det behövs inte... Men jag vill ändå flika in och försvara lite...
Det har varit en del strul på Surftown den sista tiden, MEN, dom svarar alltid ärligt på vad det är för fel... Jag fick kontkt med dom igår och undrade vad som stod på, och till svar fick jag ett rakt och ärligt svar... Vad det var för svar vill jag inte gå in på, men had jag gjort det felet så hade jag helt klart ljugit liiiiite... Billigt är det hos surftown och vill man räkna med 100% upptid och funktionalitet, skall man nog välja ett annat webbhotell! Ja, jag har sidor hos surftown.se också och Loopia.se! Varför jag har olika? En del sidor jag har kräver en högre funktionalitet, men inte de andra... Tack för mig Är ni intresserade av vad dom svarade vad det var för fel, ring till dom och fråga :-) |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|