FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
http://www.cyberclown.se/400X100.bmp
en kompis till mig har gjort denna... han vill ha feedback. vad tycker ni ? (detta e till cyberclown V;2) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
Mjo...
Men, stavas inte skoj endast med ett j ?
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
jo...han vill att det ska vara kul med JJ :S men jag fattar inte ?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Nykomling
|
Skall jag vara ärlig så tycker jag den va ganska gräslig. För mycket kolla-va mycket-häftiga-photoshopeffekter-vår-logga-har. Gillar mer enklare och tydligare formspråk.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tyckte också att den var ganska fruktansvärd... Inte direkt nåt jag skulle vilja marknadsföra min sida med.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Samma här tyvärr. Det ser ut som någon som inte kan ett dugg om design har lekt lite med photoshop.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ja, ärligt talat så ser det ut som något som jag skulle slänga i hop om jag leker med några filter i Photoshop/Gimp i en halvtimme eller så :o
Och varför i hela fridens namn är bilden sparad i BMP ? :D |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
"kom till" är ju ganska onödigt med tanke på att dom redan finns på sidan när dom ser din "logga".
försök att råda din polare att kanske leka med själva texten/fonten. Kanske rita om "o:et" till en clown (endast visa streck)? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
404?
|
||