FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag programmerade en lite skojjig funktion till min sida nu ikväll, jag har alltid velat ha en hemsida som kan läsa tankar, och nu kan den det =)
www.devppl.com/mindreader.php |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
www.lysithea.se/~mo/psychic.swf -Martin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
http://hamsterpaj.net/schneaker/mindreader.php
Det var nog ett halvår sedan jag kodade den. Tycker layouten är aningen sötare än den första varianten :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Administratör
|
Och hur funkar det?
Thomas
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Vilka tal du än tar så kommer du alltid att få en multipel av 9, dvs 9, 18, 27, 36...
Sedan är det ett PHP-script som slumpar ut tecknen helt random, men lägger samma tecken på 9, 18, 27... Ladda om sidan ett par gånger och titta, alla tecken ändras, men 9, 18, 27... kommer alltid ha gemensamma tecken. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() Thomas
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ahh jag kom på det precis innan jag läste lösningen .. antagligen för att jag tog uppdatera och mitt tal var 99 och jag såg att symbolen var ändrad :blink:
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|