FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
* www.mostwantedxxx.com bara domän
* www.mostattractive.com bara domän * www.lowfareflying.com bara domän * www.linspire.se bara domän, se www.linspire.com Frågor, bud etc.. vv maila till : [email protected] PS: inga små summor disskuteras |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
/Anders Holgersson |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Jag såg att flera andra säljer sina domäner här så därför postade jag här också... Småsummor är under 10 000kr, jag disskuterar inte några bud under 10 000 på någon av dem, jag har ingen panik att sälja väntar hellre på rätt köpare om ni förstår, men det skadar ju inte att lägga ut här heller. Ni kan ju rätt mycket så ni vet själva vad de kan vara värda. MVH Jasin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
![]() Nedanstående lär ju inte bli så lätt i alla fall: www.lowfareflying.com - ingen som söker på "low fare flying".. Det borde vara "low fare flights" eller ev. "low flight fares" (men den är inte så vanlig den heller). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Vill ändå ge dig ett tips: Gå in på något öppet domänforum namepros.com t.ex. och skicka in dom i appriasal-avdelningen, då får du reda på vad andra tycker om dina namn. Bli inte ledsen eller arg bara... Alla älskar att såga namn, och alla älskar sina egna namn. -Så är det bara. Huvudsaken är att du tror på dom själv. Personligen ställer jag mig ytterst tveksam till att du lyckas sälja dessa namn i Sverige för de summor som du pratar om. Men man vet ju aldrig... Mirakel har inträffat förut. Lycka till med försäljningen! Mvh /Stefan |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|