FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kör nu Firefox på Engelska. Dock finns det ur min synvinkel ett stort problem, alla Google-sökningarna vidarebefodras till Google.com. Detta går dock att åtgärda i en fil, dock verkar den motsätta sig min ändring då den gången därpå (andra gången efter) verkar ha ändrat tillbaka till orginalet!
Det enklaste sättet som jag ser nu är att uppdatera till svenska versionen, dock har jag lagt ner flertalet timmar på att modifiera mitt FF, så vill absolut inte att inställningarna försvinner. Därför ville jag bara fråga om alla inställningarna finns kvar om man installerar över med Svenska versionen? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ligger troligt i:
C:\Documents and Settings\<username>\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\<ID>.default\prefs.j s Ja, den sparas om du installerar över. Testa även att skriva: about:config i FF's adressfält och sök på google. Du kan nog ändra lite där ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hittade ett annat sätt, installerade Google SE (sökmotorextension) och bytte där i about:config till Gooogle SE.
Slutet gott allting gott... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Guest
|
Jag installerade över en engelsk verksion med en svensk och behöll då bokmärken, startsida och teman. Vad är det du har modifierat?
|
||
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||