FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Någon som vet hur man får fram ett kvitto till bokföringen från eNom.
Har sökt runt deras hjälp och det, men jag hittar inte hur man får fram det. Det gäller för en transfer. När jag registrerar får jag kvitto i mailen, men inte då jag flyttat (förnyat). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Då kör vi:
Logga in ==> Välj i menyn "my enom" ==> välj underrubrik "reports" Där kan du sedan välja vad du vill ha rapport på och från vilket till vilket datum. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Ok, så det går inte att få någonting bättre än den där listan över transfers (i detta fallet)?
Det här var första gången jag använde mig av eNom. Har använt godaddy förut och där får man ett fint kvitto... Va det jag tänkte om det fanns något smidigare än en lista enligt följande: Order ID Domain Status Status Date Transferred From Paid Amount xxxxxxxx xxxxx.com Transferred and paid successfully 2005-01-11 Opensrs.net $x.xx |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Inte vad jag vet, men å andra sidan vad vill du ha mer på kvittot? Någon information som du fattas?
Själv tycker jag att detta är ju bekämt att få alllting i kompakt form, så man kan skriva ut en sida som täcker alla domäner och slippa skriva ut en sida för varje, men...alla har vi olika preferenser. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Jo iof... kanske är för att jag inte är någon storshoppare direkt på domänfronten. Inte än iaf
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|