FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Endast seriösa svar till [email protected]
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Ganska intressant domän, inte något för mig dock. Jag tror dock att du kommer att få sälja den rätt så snabbt.
Lycka till! /Christian |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
VIP
|
Ser att du lagt ut den för €10 000 minimi och €15 000 köp nu.
Good luck man. Sen när började tvåstaviga engelska ord under .SE säljas för femsiffriga belopp? Alla har rätt att försöka sälja till vilket pris man önskar och jag ska försöker inte vara otrevlig.. men jag tror att du skulle tjäna på att sänka utgångsbudet på auktionen till 1/50. Är folk intresserade så kommer du få bud, du kan sätta "köp nu pris" på samma nivå om du nu vill det. Men, med ett ord som har följande träffar: 20 books online 6 best seller technology books online 6 online books 5 free childrens books online kan man fråga sig om det är värt så mkt? Hur många type-ins per månad har du? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag som var intresserad, trodde att den skulle gå på några hundra-lappar <_<
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Själv tycker jag att engelska ord för .se domäner måste vara enormt bra för att man skall överhuvudtaget överväga dessa. Datorord går oftast vägen då många språk "lånar" dessa, men denna domän ser jag ingen potential i, men jag önskar dig lycka till. Det är kanske någon som kommer vara intresserad.
PartikN: Kanske skulle du kunna fylla i adressen till din nystartade verksamhet! Läs på reglerna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Visst är det även så att IDG kallar sitt bokförlag för Booksonline?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |