FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag lyckas inte skapa ett korrekt filter för att importera prislistan från min leverantör. Är det någon som är haj på det där?
Sen skulle jag vilja exportera ordrar från min webshop och importera dem i SPCS, någon som lyckats med detta. Jag vet att allt detta ska gå utan SPCS Integration, men har inte listat ut hur. Kan importera prislistor men det blir verkligen inte bra. Help me out //Mattias |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag är typ den enda killen på sju år som inte fått ett enda svar =(
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ge dig till tåls, det har varit jul och nyår och många lägger inte alls lika mycket tid framför datorn nu som de brukar...
SPCS har ju någon form av utvecklarpaket som man bör kunna använda för att koppla ihop det med webbshoppen. Annars tror jag mig ha sett att ekonomisystemet Mamut innehåller en webshop, men det är väl för mycket krångel med att byta system, gissar jag.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|