FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Någon som använt dessa? http://se.mediaplazza.com Vad har ni för erfarenheter? Jag har en domän där jag ska börja sälja ringsignaler och detta verkar bra. Men jag förstår inte riktigt hur det fungerar, får man en färdig sida från de som man sen ska tjäna pengar på? Eller hur funkar det?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Är det bara jag som inte fattar vad denna graf betyder?
http://se.mediaplazza.com/evenements.php Grafen verkar ju att vara upp och ner. Kanske jag som inte fattar vad den betyder bara men... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
nej, det är alexas graf. ju högre upp man kommer, mu mindre rank man har ju större är man.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Man får en "färdig" sida eller mallar som man kan anpassa via deras gränssnitt. Med anpassa menas
att man kan ändra färg på bakgrund, länkar och lite annat. Sen har dem även PHP och ASP koder för implementering på din egna sida. Har bara använt dem ca 1 månad men det ser ut att verka OK. Prova.. kostar inget och går rätt fort att komma igång.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Är det asp sida man får då?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
I övrigt så implementerar man deras site på vilket sätt man vill, antingen bara ringsignaler eller pushar all trafik direkt till deras site ringsignaler-ikon-spel.com. Registrerar du dig där (gratis) så kan du se vilka alternativ de erbjuder från deras s k kontrollpanel.
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Någon som har något annat att föreslå? Jag har inte tid att bygga en sån egen funktion och har inget sådant intresse till att börja med heller.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Har du nån trafik i dagsläget? Kan föreslå ett flertal, men som förväntar sig viss motprestation..
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Nu finns det ingen trafik där, men jag kan få in trafiken rätt fort med hjälp av min aandra sidor.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|