FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
(Denna tråd har att göra med domännamn, så jag hoppas det är rätt kategori av forum jag valt.) :unsure:
Hej! Jag har ett eget enom konto med mitt eget nick som jag skulle vilja sälja. Det är på eNom.com du loggar in och ser möjligheterna detta eNom konto ger dig. OBS! Detta ÄR ett HUVUDKONTO! Och jag har BARA 1 konto att sälja. Och det du får är alltså ett eNom konto, redo att användas när som helst. Inbetalningar till eNom sker via kreditkort, för att kunna börja handla domäner. Helt enkelt ger dig ett eNom konto möjlighet att köpa domännamn för ca 45kr ($6,95 dollar) hela prislistan hittar du nedan. Du får även möjlighet att skapa underkonton på $8,95 dollar. Kom med bud på hur mycket ni kan tänkas ge i SEK för detta eNom konto. Buden sker i antingen tråden eller över pm, ni gör som ni själva vill. Citat:
Buden sker i antingen tråden eller över pm, ni gör som ni själva vill. Mvh/Alper :P (Vänligen moderators, ta inte bort denna tråd om ni inte är 100% säkra på vad ni gör! Det är ett konto jag säljer, med mitt namn, om det dock inte är tillåtet att sälja sina konton här så har ni all rätt att ta bort denna tråd) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
Varför sälja ett sånt konto Alper, vem som helst kan väl skapa ett resellerkonto där gratis och handla för samma priser direkt i sitt eget namn dessutom, eller har du köpt så många domäner så du har ytterligare reducerat pris?
Thomas
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hej!
Nej, $6,95 konton går ej att skaffa om man inte lägger en depositonsavgift på ca 30.000 SEK tror jag det ligger på. Det man kan skaffa är ett $8,95 konto direkt av eNom. Jag behöver pengar NU, det är därför jag är tvungen att sälja kontot. 1500kr ligger mitt köp-nu pris på. Bara att maila eller pma så har du en snabb affär på kontot!! <_< Det är ju hur svårt som helst att få tag på ett fungerande $6,95 konto. Komigen nu, ingen intresserad?? :blink: Mvh/Alper |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Administratör
|
Okey då förstår jag bättre vad det är som säljs.
Citat:
Thomas
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Sänker priset nu till 1.000kr !
Snabb affär, tack! :P |
|||