FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Deras mailtjänst har uppgraderats och nu fungerar inte alltid å, ä och ö som det ska. Jag har cirka 5000 aktiva medlemmar som använder mailen och alla är svenskar. Helt otroligt att de lägger ner så lite energi på att fixa till det här. Problemet är att vi inte kan byta system hux flux eftersom vi inte når medlemsdatabasen hur som helst.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Vi använder oss också av Everyone. Till Regerar.com. Vi har runt 1400 aktiva medlemmar, antalet lär dala. Vi har mottagit många mail med klagomål.
Jag har mailat [email protected] ett antal gånger och har bara fått luddiga svar. Men jag kommer fortsätta att maila, något jag tycker att alla andra everyone-användare bör göra. Vi är lite sugna på att byta till http://www.netmongol.com . Men det kostar ju en liten slant, plus att vi då måste inaktivera alla nuvarande adresser så att alla måste registrera sej på nytt. Det lär inte bli populärt. Ack, ack, ack! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Byta känns nästan uteslutet. Ens e-postadress har värde och jag tror inte folk har råd att mista dem. Även om det bara rör sig om några dagar att byta system så kan det vara så att någon har t ex ett domän på en e-postadress som någon fångar upp osv.
Vi har fått riktigt luriga svar. Eller vad sägs om att ändra "kodningen" i din browser ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|