FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har de andra vanliga toppdomänerna och bryr mig inte så mycket om .org, men den kunde vara kul att ha, så är "samlingen" komplett...
Den har varit upptagen länge, men aldrig lett någonstans. I augusti skulle den gå ut och jag trodde den skulle bli ledig eftersom den inte verkar vara i bruk. Jag funderade på att försöka norpa den, men nu får jag detta whois-resultat: Citat:
Citat:
Jag fattar inte varför någon ligger på en domän år efter år utan att använda den, när hennes företagsnamn och verksamhet inte har något med Graphic Garden att göra och hon inte har någon av de andra domänerna. Konstigt. Jag blir nyfiken. :-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Av en enkel anledning... gratis trafik, folk som skriver fel etc.
Här kan du se hela deleting processen när det gäller com, net, org.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ja, kanske är det därför. Men, så väldigt många besökare har jag ju inte (6-7300/dag) att det ska vara värt att försöka åka snålskjuts på mig. :-) Dessutom leder den som sagt ingenvart. Skriver någon .org av misstag kommer de ingenstans. Tack för länken! Jag kände till den där cykeln sen förut, men inte vad "Client Hold" är.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Så den skall snart vara ute i tillgänglig poolen igen. Håll ett öga på ex pool.com, där kan du se några dagar i förväg när den släpps, du har nog goda chanser iom att den inte har backlinks/page rank, man blir förvånad hur många domäner som reggas bara sekunder efter dom blir släppta om dom råkar ha PR3+ Citat:
Mer info finns säkert på www.pir.org som sköter .org tld'n.
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tack! Jag kan ju göra ett försök. Jag tänker inte lägga ner en massa jobb, tid och pengar, men eftersom det kommer fler och fler Graphic Garden vore det trevligt att ha alla de vanligaste topp-domänerna. (När jag skaffade graphicgarden.nu våren 1998 fanns det inga andra med samma namn.)
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|