FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Undrar om någon vet om en "planeringskalender" fast online version!
där man har en onlinekalender/filofax och kan logga in och göra anteckningar på ett visst datum mm... det borde finnas något i den stilen någonstans på nätet.... Vore tacksam för tips... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
VIP
|
Calendric.com
Har inte provat den och vet inte om den har alla funktioner du söker. Verkar annars finnas en del sådana här tjänster på internet. Sök på online-calendar/planner eller något liknande. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Vet inte hur avancerat behov du har och inte hur mycket du vill betala för tjänsten. Men en gratis kalender on-line följer med "på köpet" i Yahoo! Mail. Den fungerar och är användbar, men tidvis är ju Yahoo!-servrarna hårt belastade och det kan gå trögt. Men, som sagt, gratis är det.
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag använder denna som jag tycker har det mesta.
http://www.theadminshop.com/mydatabook.php...a103fc18fa574f9 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Om du är student kan du skapa ett konto hos oss.
Där får du en kalender som du ser veckovis och som tillåter uppladdning av vCalendar-filer som läggs in i din kalender. Mycket smidigt för oss som pluggar på Linköpings universitet där man kan ladda ner schemat i vCalendar-format. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
...sen finns WebCalendar samt myPHPcalendar, för att nämna några,
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Om du använder dig av Webmail .. tex HORDE så har den en bra kalenderfunktion
där man kan ladda in Outlook kalenderfiler. Samma sak gäller adressboken och "tasks". Lycka till! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Tycker den här är bra
webbkalendern.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Calendric.com är nog bäst. Jag har ju codat den själv. Det kommer en uppdaterad version och på svenska så fort jag får tummen ur.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Det har dock hänt en hel del sedan dess, vore kul med lite feedback på vad du tycker om den idag (om du är en av de aktiva användarna). |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|