Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

spel sajt

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-11-04, 18:08 #1
dee dee är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jun 2004
dee dee är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jun 2004
Hej,

Har tidigare nämnt att jag säljer pcspel.nu fast då nämnde jag inte historiken bakom domänet så jag gör det nu =)

PCspel.nu var en spelbutik som sålde främst dator spel men även tv spel. När butiken var som hetast så hade jag annonser i pcgamer tidningen flera månader i rad så domäner lär kännas igen om någon är sugen på att starta spelförsäljning igen. Sidan hade omkring 500-700 unika ber dag, nu är det mindre men det kan enkelt jobbas upp igen skulle jag tro, domäner är iaf igenkännt av många.

Anledningen till att ja sluta sälja spel va för att jag tröttnade helt enkelt. Håller mig till det jag gör bäst istället, webben

Men om någon är sugen på att börja sälja spel eller bara vill starta en spel sajt så är det ett utmärkt domän att börja med. Skicka gärna ett PM till mig om du är intresserad och skriv även ditt bud.

PS. jag äger även pcspel.com men de så fint med .com så ja säljer inte... eller jo om du betalar bra så gör ja de :lol:
dee är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:14.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017