FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack för era bud. Alla var bra. Tyvärr fick jag ett erbjudande av en gammal skolkamrat som bor i Indien. En universitetsutbildad Indisk programmerare för 70 kr/tim svart och 130 kr/tim med svensk faktura. Självklart kör jag vitt med en sån timkostnad. Jag kan återkomma med rapport om hans "skills" senare om det är någon här som är intresserad.
Tack ändå. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Lycka till. Kan nog vara lite krångel, kulturkrockar och liknande, men vill du lägga lite mer tid på projektledningen så går det säker bra.
Jag känner en kille som hade ett svenskt konsultbolag med några programmerare i Indien anställda. Det gick ganska bra tills det blev strul med en uppdragsgivare i ett större projekt. Det blev en utdragen tvist om huruvida de skulle betala fakturorna... Men det finns billig arbetskraft i bland annat Indien.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej igen!
Helnöjd! Har anlitat en indisk grafiker för lite logotyp-arbete nu. |
||