FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan
Har precis fått en heltidsanställning och har därmed inte tid för mitt rätt så nystartade projekt. Lite synd, då jag såg fram emot det, men tiden finns helt enkelt inte längre. Tanken var att jag skulle försöka lära ut det jag kan angående (x)HTML, CSS och så vidare. Besökarantalet och inkomster är inget att prata om. Sidan behöver marknadsföras för att komma igång, så man kan egentligen se det här som ett arbete som behöver göras från början. Good to know: Söker man "xhtml school" på google så landar vi som sökresultat nummer fyra. En inte helt ovanlig sökterm. ![]() Vad ingår då? - Domänerna XHTMLSchool.com och XHTMLSchool.eu. Ligger hos loopia.se. - Sidan - Wordpress med tillhörande theme (från Wordpress officiella sida) Vi kör budvarianten. - Bud i tråden - Startbud: 100kr - Auktionen avslutas exakt en vecka efter att första budet har landat i tråden - Köparen står för eventuella avgifter vid ägarbyte av domäner (Verkar vara gratis för .com och 49kr för .eu-domänen enligt https://www.loopia.se/domannamn/detaljerad_prislista/) - Jag behöver ingen kritik angående sidan, så onödiga inlägg undanbedes vänligen, men bestämt! Happy bidding. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Är det absolut inga besökare? jag tänker att ed en sån placering så borde det ändå komma lite besökare.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Totalt 90. ![]() Marknadsföring behövs, som sagt! |