FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Read Only
|
Hallå!
Säljer nu mitt reward script som jag tyvärr inte har någon tid att dra igång ett projekt med scriptet. Som ni ser så är ju designen kanske inte snyggast ![]() ![]() Funktioner: Medlem - Tjäna poäng genom att besöka länkar, värva vänner, Sales/lead ( api system finns som ger poängen efter kl 00.00 var dygn om man tex blir medlem/beställer något. Admin - Beställa produkter - Lägga in länkar - Lägga in produkter. - Ändra länkar - Ändra Produkter. - Se beställningar - Radera beställningar - Ge poäng till medlem. - Ge tävlings poäng - ta bort tävlings poäng ifrån medlem - Banna en medlem. - Hantera Hänvisningar, Värvningar. - Se statistik - Ändra texter m.m. Inloggning till demo sidan: www.gratisfiske.se Användarnamn: demo Lösenord: skjssk Jag är mest intresserad av att byta skriptet mot något annat roligt skript ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
finns en del buggar i det scriptet som du bör se över
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Read Only
|
ja just ja det höll jag på att glömma.
dom 2 buggarna jag känner till på skriptet är följande: -Ändra/radera lead/sales - Se beställningarna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Var det inte snack om att designen tillhörde någon annan och att koden fanns i flera exemplar?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Herregud, hur många kopior av detta script har du försökt sälja nu?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Snyggt försök.
|