Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Programmerare sökes

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-07-13, 03:14 #1
Hauzin Hauzin är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Apr 2008
Nykomling

Söker seriösa programmerare återigen efter ett par tidigare misslyckade försök.

Det finns 2 uppdrag som jag söker programmerare till. Betalning sker per uppdrag. En programmerare per uppdrag.

Uppdrag 1:

En community, med de funktioner som en community innehåller samt lite generellt egen modifiering på sidan, dvs erbjud mig inte några färdiggjorda communityn, jag har mina egna mallar som du ska jobba efter, vill du däremot modifiera en redan programmerad community som du gjort, får du jättegärna göra detta så länge du får den att se ut och fungera enligt mina mallar och mitt önskemål.

Budget: 10-15k

Uppdrag 2:
Du som programmerare kunna programmera en oddset sida , liknande expekt/unibet, dock ej så avancerat, inte heller med alla möjliga typer av spel, utan endast odds och matcher för medlemmarna samt lite andra medlemsfunktioner. Detta kräver mer kunskap och självklart finns en budget för detta. Mer information kan inte ges tyvärr, maila/kontakta inte mig för att få mer information, mer information ges endast ut vid personlig träff då vi kommit överens om att du ska jobba med projektet.

Budget: 1 - 100 k , beror helt och hållet på vad vi kommer överens om, finns även mer budget än så.

Jag vill klargöra att du ej ska kontakta mig om du inte har tid att åta dig ett programmeringsjobb. Om skolan/flickvännen/jobbet/högskolan/bondgården/hönsgården kräver din tid och du inte har tid att programmera så förklara inte detta för mig utan gör dig själv en tjänst och hör inte av dig överhuvudtaget.

Du ska helst bo i eller kunna ta dig in till Västerås/Stockholm/Uppsala området, men detta är inte ett krav.
Betalning betalas antingen ut som lön eller så fakturerar du mig.

Kontakta mig via mail: [email protected]

Ange Uppdrag 1 / Uppdrag 2 , beroende på vilket uppdrag du vill jobba med i rubrik, beskriv dig själv kort samt referenser.

Det finns även möjlighet till samarbete på uppdragen, båda tjänsterna är menade att generera pengar.
Hauzin är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-07-14, 23:47 #2
webbhelp webbhelp är inte uppkopplad
Medlem

webbhelp webbhelp är inte uppkopplad
Medlem

Är jobbet fortfarande aktuellt?
webbhelp är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-07-18, 20:56 #3
Nykomling

Nykomling

Citat:
Originally posted by webbhelp@Jul 14 2009, 23:47
Är jobbet fortfarande aktuellt?
Tack till alla som svarat!

Jag kommer nu gå igenom alla svar och återkomma till de som blir aktuella för tjänsterna.
Hauzin är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:24.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017