FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Vad tror ni om dessa som jag regga idag:
svininfluensavaccin.com svininfluensavaccin.info svininfluensavaccin.se Känns lite bortkastat, men tänkte kolla vad ni säger :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Om man behöver ställa frågan och postar domänerna publikt så är det svar nog...
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Jag tror inte dem domänerna kommer vara något speciellt eller bli heller för den delen. Men varför inte försöka? Aldrig bortkastade pengar då du fortfarande kan göra något DU tycker är roligt, dvs kanske koda eller designa etc till syftet. Vad vet jag ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Särskilt som den officiella benämningen är "nya influensan".
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Investeringar är alltid svårt att beräkna och bedöma, det är lätt att skratta åt andra, samtidigt så bör ju avkastningen beräknas i förh. till insatsen och jmf. man då t.ex. med en domän som man betalat, säg...50.000kr för, så...ja...vem vet.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Tänkte du sälja svinvaccin via postorder?
Allt är inte guld som glimmar...tänke i genom innan du registrerar domän. Har du ingen bra affärside så regga inte med tron på att slantarna börjar rulla in. Svininfluenssan är bara vanlig influensa som media vill sälja tidningar med. Fågelinfluensan gick för några år sedan...tror inte du har så mycket att hämta där ärligt talat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Däremot såg jag på nyheterna om fågeldöden vid östersjön igår som beror på b-1 vitamin brist.
http://www.vitaminsidan.se/vitaminer...vitamin-tiamin Tror det finns betydligt mer människor som intresserar sig för vitaminer än svininfluensa vaccin. Säljer du en vaccinkur för 300:- så säljer du inte till den personen igen på många år framåt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Instämmer med de flesta andra som skrivit tråden. Frågan känns lite meningslös att svara på dessutom om du inte presenterar syftet med registreringen.
Vad gäller fågeldöden så är bara vitaminbristen ett resultat av den egentliga orsaken som ju tyvärr är lite mer komplex.
![]() |
Svara |
|
|