FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej, jag undrar bara om någon har erfarenhet av One.com. Tänkte lägga upp en sida där men jag vet inte om det är någon bra idé, dom är ju billiga och har fri trafik. Dela med er av era erfarenheter !
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Sämsta tänkbara alternativet om du skall köra några tyngre script på. Fri trafik, nja. Läs avtalet. Ska du köra nåt enkelt, som t.ex. en info sida, kör på. Då är det värt det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ska du köra ASP eller några tyngre saker i PHP så är det absolut ett dåligt alternativ. Däremot, som WeaZear skriver, handlar det bara om en statisk sida eller en lättare PHP-driven sida så fungerar det ganska bra, åtminstone i relation till priset.
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har en kund som jag placerade där, inga problem ännu och han har legat där i ett halvår nu ungefär. Men så är det bara en ganska liten sida med lättare PHP-kod och runt 20-30 unika besökare i veckan eller nåt sånt. (Uppskattat, finns inga stats)
Annars så kan jag rekommendera binero om deras trafik-limit duger. Finfin hosting! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
hmm okej, tack för alla svar ! Tur att jag inte köpte det då !
Extra tack till crazzy för rekommendation ! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Har en sida där som har 10 000 - 20 000 besökare om dagen. Inga problem alls. Inte tung sida alls, är i princip bara text. Men den är inte långsam eller så. Funkar bra.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
aram, hur mycket utrymme tar din webbsida? Kör du php,aspx eller bara xhtml/html sidor?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har haft en sajt på One.com i snart 6 år och är nöjd. PHP-Nuke med databas. Sajten har 1000 besökare per dag och en databas på 190 MB. En eller två veckor per år kan det gå långsamt. Kan rekommenderas.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|