FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
"Svenska Voddler är en strömmad och reklamfinansierad filmtjänst med stora ambitioner. Idag lanseras betaversionen."
http://www.idg.se/2.1085/1.238079/premiar-...ensk-filmtjanst Någon som kan skicka ett PM med en invite? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Oh, detta är intressant!
Hittade dock detta på BBB hemsida: Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Netflix.com är rätt så poppis så nog finns det potential. Kanske slår man ihop sig med Lovefilm också, så täcker man "vanlig" uthyrning också.. Streaming on demand, is teh shit!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag vill bara se biofilmer
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Epic name fail. Försöker de få type-ins för Viddler eller?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tror inte namnet kommer ställa till det särskilt mycket. Det är en växande bransch och det finns säkerligen plats för fler aktörer. En del försvinner helt klart men vilka återstår att se. Ser inte mycket film eller tv själv så rent personligen kvittar det =)
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Äntligen. Hoppas att utbudet blir grymt både med gamla och nya filmer/serier. Samt att de har mycket barn filmer/serier på svenska.
Är priset det samma som för netflix.com så betalar jag gärna för att slippa reklam. Hoppas även att det ska gå att installera det på popcornhour. Det vore kanon. Man kan skicka efter en invite på http://www.voddler.com/ men de börjar inte delas ut förrens i höst. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tar gärna imot en invite också
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Gief invite omg plz!!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
De tar väl inte emot fler medlemmar, inte ens genom de som redan är medlemmar?...
Så förstod jag det i alla fall ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|