FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Fungerar faktiskt rätt bra enligt min mening. Är dock tveksam till om den kommer kunna utmana Google så pass som det sägs.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Gillar den starkt! Av den enkla anledningen att bing rankat en av våra sidor 1a på en relativt svår sökterm som vi ligger 10-11a i googleSERPen ;-)
Google analytics känner inte igen den som en sökmotor än märkte jag, står som referande sida. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
får säga att designen är grymt härlig! Lockar nog många att använda dem!
Bild sökningen gillade jag verkligen! dem har verkligen fått till det! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tjänsten verkar helt okej än så länge, men det återstår att se om tekniken bakom står pall för diverse blackhat seo.
Nån som har koll på vad deras spindlar har för user agent? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Microsoft ligger ju bakom det, dem kämpar jämt för att komma förbi google! ngt som inte Live search klarade av!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Bing verkar helt klart intressant, men ska man skapa sig en uppfattning av Bing bör man hålla sig borta från den svenska versionen.
Alla smarta funktionerna gällande webbsökningen som finns i den amerikanska verkar inte vara implementerade i den svenska versionen än. Sökresultatet för den svenska känns sämre än den amerikanska även om man söker med svenska fraser. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Äntligen en utmanare till Google! Såg bra ut, trevlig design, trevliga funktioner. Verkade finnas fina filtreringsmöjligheter också och överlag kändes det som bättre sökresultat än Google. Återstår att testa lite mer men ser lovande ut!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker designen är lite "för mycket". Hade föredragit en mindre grafisk utformning. Men sökresultaten verkar ju faktiskt helt ok, det lilla jag testat.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
"min" sida presenteras galet, UTF-8 problem?
Samt att vi rankas kasst. Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|